|
M.J. Friedländer, A.T. Key, in Amtliche Berichte aus den KÏn. Kunstsmlgen, XXXV, 1914, col. 265-268.
|
|
J. Bruyn, Een portret van Charlotte de Bourbon door Adriaen Thomasz. Key?, in Oud Holland, LXXV, 1960, pp. 112-117.
|
|
P. Philippot, Le portrait à Anvers dans la seconde moitié du XVIe siècle, in Bull. M.R.B.A.B., XIV, 1965, pp. 179-181, 191 (avec cat.).
|
|
L. van Puyvelde, Floris ou Key? Le portrait de la famille Van Berchem, in Bull. M.R.B.A.B., XIV, 1965, pp. 197-204.
|
|
P. Pieper, Das Bildnis von 1564 in der Frühgeschichte des Stillebens, in Bull. M.R.B.A.B., XIV, 1965, pp. 205-210.
|
|
M. Diaz Padron, Un retrato de Adriaen Thomasz Key identificado, in Archivo español de Arte, 211, 1980, pp. 381-382.
|
|
D. Tillemans, Biografische gegevens over de schilder Willem Key (1515-1568) en zijn familie, in Gentse Bijdragen, XXV, 1979-1980, pp. 66.
|
|
N. Bialler, Schilderachtige portretten, in Essays in Northern European Art presented to Egbert Haverkamp-Begemann on his sixtieth birthday, Doornspijk, 1983, pp. 33-37.
|
|
J.P. Van den Branden, Un portrait de femme inconnue, in Bull. M.R.B.A.B., XXXIV-XXXVII, 1985-1988, pp. 105-109.
|
|